środa, 20 czerwca 2018

Zdecydowałem się Wybróbować internet światłowodowy. Gdzie Najlepiej? Orange Światłowód Opinie

Od dwóch tygodni pracuję szybciej. Zdecydowanie wszystkie nasze sprzęty elektroniczne są całkiem inne… . Jak by zyskały kolejne życie. Powód jest prosty – zainstalowałem w domu internet światłowodowy. Sporo czasu czekałem na możliwość doprowadzenia internetu światłowodowego do naszego mieszkania.

Każda osoba zarabiająca przez internet, dla której szybkość ściągania najczęściej przyczynia się na ilość zarobków i efektywność wykonywanej pracy.

Jaką opcję wybrać? Orange Światłowód Opinie

Głównie postawiłem na najszybszy na chwilę obecną możliwy wariant, czyli 600 Mb/s. W pierwszym roku zapłacę tyle samo, co poprzednio za czterokronie wolniejszy transfer, a po pierwszym roku niewiele więcej. 

Inaczej rzecz ujmując, nie czuję, żebym przepłacał. Jakby tego było mało, dzięki wcześnie złożonemu zamówieniu miałem okazję załapać na dwie promocje. Powinienem jednak uczciwie przyznać, że dla znakomitej większości internautów 600 Mb/s to bardzo dużo.

Światłowód jest wytrzymały na warunki atmosferyczne, a poprzez to, że kabel jest porowadzony do samego mieszkania (a nie jak u innych dostawców – do piwnicy i następnie przewodem miedzianym do domów) nie jestem narażony na spadki szybkości wywodzące się z niedoskonałości instalacji.

Na światłowód zdecydowałem się także dlatego, że jest to technologia o teoretycznie bez ograniczonych możliwości rozwoju. W tej chwili ograniczeniem nie jest prędkość przesyłu danych, lecz router. Jestem przekonany, że za jakiś czas ta szybkość się podwoi lub nawet potroi, gdy w ofercie pojawią się sprzęty wyższej jakości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz